fredag, juni 08, 2007

#15

När poolen åker fram... då är det sommar på Slussgatan!

2 Comments:

Blogger Anna said...

Är det inte dags att liva upp denna bloggen snart?

1:38 em  
Blogger Rasmus Lindén said...

Förstår om det här verkar väldigt konstigt.

Jag har råkat sätta in 4000:- till dig av misstag. Pengarna var till min flickvän för hyra o.s.v. och vi sitter nu i total knipa.

Karl-Anders Johansson på Slussgatan 12J i Malmö men vet inte varför jag har dig på min internetbank. Blocket, tradera? Vad vet jag.

Kolla ditt swedbank konto är du snäll! (8388-1,3 714 114-0) och ring mig så slipper jag kontakta banken. Mitt nummer är: 0703755098.
Email: linden@playgroundmusic.com

Tack och sorry för strul! Försökt ringa dig men numret funkar inte.

Mvh,
Rasmus Lindén

11:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home